Archive for the ‘Banka Mağdurları’ Category

Garanti Bankası Mağduru – 4

Temmuz 8, 2007

Garanti Bankası’nın ‘HESAP İŞLETİM ÜCRETİ’ adı altında HAKSIZ tahsilatı

Bugün, Garanti Bankası’ndan Temmuz 2004 hesap özeti geldi. ’2004 yılı birinci 6 ay HESAP İŞLETİM ÜCRETİ’ adı altında 6.000.000.- TL. aldıklarını gördüm ve şubeyi aradım. Üstelik bu tutarı da, o ay Bonus kartıma ödemek için eft ile gönderdiğim paranın içinden çekmişler. Bana bu hesabı, zamanında, kredi kartı borcumu ödemem için açtırmışlardı ve hesap açma ücreti, vergisi, pulu ne idiyse alınmıştı. Şube ’Haklısınız ama bir şey yapamayız’ dedi. Haklı Müşteri Hattı da ’Haklısınız ama bir şey yapamayız’ dedi. Kredi kartlarıyla ilgili bir müşteri temsilcisiyle konuştum, oradan da aynı karşılık ve gerekli yere iletilecek dendi. Bu konuşmaların tutarı belki 6.000.000.- TL olmuştur. Üstelik iş yerimde işimi de bölerek aradım. Şube ile en az üç kez, 444 0 338 ile iki kez ve 444 0 334 ile de bu haksız yere çekilen para yüzünden faizimi öğrenmek ve yapılan saçmalığı bir daha anlatmak için son bir kez görüştüm. Komik olan, haklıyım ama bir şey yapılamıyor, banka zorla bu parayı alıyor.Ben bu hesabı yalnızca Bonus Card hesabı olarak görüyorum, bir kez olsun ne havale yapmışlığım, ne de fon almışlığım var. Müşteri temsilcilerinin eline telefon numaralarımız verilerek aratılıp fatura ödemelerimizi yapmamız için çağrıda bulunuyorlar da (ki bu geçen ay içinde yeni oldu), o zaman böylesi bir tehdit altında bulunduğumuz neden bildirilmiyor??? Arayan temsilci arkadaşlar ne diye ‘Bâri bir su paranızın faturasını bağlatın da sizden habersiz altı milyonunuzu almayalım.’, demiyorlar??Arkadaşların samimiyetle aktardıkları şu ki, kendi personelinden bile bu para zorla alınmış. Onlardan beş milyon, bizdense altı milyon. Eğer maaşımız oraya yatsaymış ya da fatura ödemelerimizi Garanti Bankası’ndan yaptırsaymışız alınmayacakmış da bundan bizim niye haberimiz yok??!!!

Bu, ’banka prosedürüdür’ diyen bir görevli de var, bu hesap açılışı sırasında bilmemiz gereken bir maddeymiş. Madem bu kadar haklılar, geriye dönüp geçen yıllar için ne diye faiz yürütmüyorlar?

Şubeye, 444 0 338 ve 444 0 334’e önerim şu oldu: Ben bu hesabı kulanmadım, kredi kartım var diye ödemelerim için açtırılmıştı, ben bunu Kredi Kartları Merkezi’nize de eft ile ödeyebilirim. Şubede şu hiç kullanmadığım hesabımı silin ve kredi kartı borcumu vadesinde ödemek için eft ile gönderdiğim paranın içinden, benden habersiz çektiğiniz tutarı kredi kartıma yeniden yatırın.

Öneriyi ancak kaydedip, o her neresiyse üst makama bildireceklermiş ama yine de bu parayı geri almam mümkün değilmiş. Bu hangi hukuka sığar? Fatura ödemesini yapmayanlara ceza mı? İki tane ek kart çıkardım diye sözüm ona armağan edilen bonusların geri tahsili mi?

Kartlar da, hesap da iptal edilebilir. Önemli olan, bu, adına ‘uygulama’ bile denemeyecek haksız tahsilat işlemlerinin geri döndürülmesi. O altı milyonun, göndermiş olduğum kredi kartı borcuma virman edilmesini istiyorum. Herkes ‘Uğraşmaya değmez kalsın, hesabı kapatırım, bankayla da ilişkim kalmaz’ derse, 6milyon x bilmiyorum kaç kişi = İYİ PARA.. Bu hesap da Sayın Garanti Bankası’nın yanına kâr kalır (soygunculuğun hesap özetlerine yansıtılmış biçimiyle)…
İlgililere saygılarımla..

Yapı Kredi Bankası Mağdurları – 1

Temmuz 8, 2007

Yapı Kredi hakkında şikayet yağıyor

Türkiye’nin en köklü bankalarından Yapı Kredi’nin müşterilerinin bir süredir çekmedikleri sıkıntı kalmadı. 2006 yılında Koçbank’la birleşen bankanın bilgi işlem sisteminde yaşanan karmaşa pekçok müşteriyi mağdur ettti. Ödedikleri borçların silinmediğini, bankaya yatan paralarının bloke edildiğini söyleyen müşteriler bankaya şikayet yağdırdılar. Koçbank’la birleşmenin faturası, mevduatları bankada bloke kalan müşterilere çıktı. Aylarca süren sıkıntılara, tamamlanan birleşmenin ardından yenileri eklendi. Bankanın en çok tepki çeken uygulaması ise, kendisindeki hesaplara yapılan EFT’lerden komisyon kesme uygulaması oldu. Yapı Kredi Bankası, başka bankalardan kendisinde bulunan hesabınıza yapılan EFT’leri aynı gün içinde çekmeniz halinde yüzde 2 komisyon uygulamsı başlattı. Bankanın eski müşterilerini şoke eden uygulamayı savunan Yapı Kredi yetkilileri, şikayetçi müşterilere “Paranın bir gün bizde kalması gerekiyor. Yarın çekerseniz, komisyon almıyoruz” diyerek görülmemiş bir uygulamaya imza attıklarını ilan ediyor.

Ramazan Kara

KOÇ topluluğunun beceremediği iki iş var birtanesi “medyacılık” diğeri ise “Bankacılık” Banka açma furyasında hadi açalım diye açılan KOÇBANK zararına İtalyanlara satıldı.Sonra ne oldu İtalyanlar Yapı Krediyi Aldılar,…Kimin adına aldılar KOÇ adına aldılar.Batan geminin malları yabancılar tarafından yerli ortaklarla alınır.Yoksa sıradan vatandaşı uyandırırsın.Şimdi İtalyanlar Deneyimlerini taşımaya çalışıyorlar fakat KOÇ BANK’ın parekende bankacılıkla ilgisinin olmaması, halkın hizmetine yabancı olması demektirki, Bu Eski YAPI KREDİ’ Prensiplerininde yok olması demektir.Hazıra dağ dayanmaz, Bakıp bağ yapmazsanız.

Ercan Karataş

Birleşmeden sonra banka en az 10 yıl geriye gitti. Karşılaştığımız sorunları saymakla bitiremeyiz. Bütün bunlardan sonra şunu anladık ki Karamehmet Turkcell’de olduğu gibi Yapıkredi’de de gerçekten hizmette sınır tanımıyormuş. Kendisi para kazanırken bize de çok faydalı oluyormuş. Koç ise keser gibi sadece kendine yontuyormuş. Şimdi bizde düşen bu arkadaşı ve benzerlerini kendileriyle başbaşa bırakmak olmalı. Söylenmeyi bırakıp, SÖYLEMEYE ve VAZGEÇMEYE başlamalıyız.

Orhan

sikayetvar.com’a şikayette bulundum halen cevap yok. Bankayla muhatabiyetlerimde bir türlü sonuç alamadım. Hesaplarımı kapamak istedim ama sınırsız bankacılık anlayışlarından dolayı bu işlem için beni Avustralya’dan Türkiye’deki şubeye davet ettiler!!! Yani hesap kapamak için dünyuanın öbvür ucundan gelmem gerekiyormuş. Telefonla kimliğim doğrulandıktan sonra binlerce doları ordan oraya gönderebiliyorum ama iş kapamay gelince olmuyor!! Bu işin sonu mahkemeye varacak zaten. Zırt pırt tırtıklamaya başladılar hesaplarımı..

demir dereli

Bu durumu gören bankalar üst kurulu,maliye bakanlığı,devletin ilgili kurumları ne yapıyorlar?Bunlar vatandaşın haklarını korumak için kurulmadı mı?Kurumlar vatandaşın hakkını aramıyorsa kim arayacak? Yapı kredi bankasını boykot edelim,hesaplarımızı iptal edelim,bankayı mahkemeye verelim.Uyuma vatandaş!…

Garanti Bankası Mağduru – 3

Temmuz 8, 2007

Garanti Bankası Üzerinden Sahtecilik

Bana bu mail Garanti Bankası Ticari Müşteri İlişkileri Yönetmeninden geldi. Aynen Copy-Paste ediyorum.

Ancak konuda dikkatimi çeken bu aralar bu sahtecilik olaylarının sürekli olarak güvenliği had safhada gösterilen Garanti Bankası üzerinden olması. Acaba bir komplo teorisi mi düşünsem???

Subject: Fw: KESİNLİKLE COK AMA COK ONEMLI MUMKUN OLDUGUNCA DAGITIN LUTFEN [Email checked - EMEA]

Sayın Yetkili, Benim dün yani 15.02.2005 tarihi itibariyle internet şubeme ait tüm bilgilerim ele geçirilmiş. Bu olayı açıklamam gerek. Ben dün gece evimde iken saat 01.39 da 3433 ten “CepBankınız tanımlanmıştır. İşlem yapmaya başlayabilirsiniz, Garanti Bankası” şeklinde cep telefonuma bir sms aldım. Bunun ne olduğunu çözmeye çalışırken 1 dk.sonra 01.40 ta bu sefer 3333 ten “5555461720 nolu cep telefonuna CepBank ile 300,00 YTL gönderildi. 7 gün içinde Paramatiklerden kartsız çekilebilir. İşlem referansınız 1601375. Garanti.” şeklinde başka bir sms aldım. Hemen nete bağlanarak sitenizden Cepbank nedir öğrenmeye çalıştım ve öğrendiğim gerçekten size göre harika (!) bir şey olan ve bana göre kesinlikle aptalca ve güvenliksiz bir uygulama olan sms ile para transferi uygulamasıydı. Dolayısıyla birinin benim adıma o sırada işlem yaptığını anladım ve hemen müşteri hattınızı aradım. Bana temsilci kişi alogaranti numaramı sordu, ben de bilmediğimi söyledim ve bana yol göstererek bunu almamı ve tekrar aramamı söyledi. Bu arada olup biteni anlamak için internet şubesine bağlandım. İlk defa baktığım CepBank menüsüne girdim ve bunun açık hale geldiğini ve sözkonusu cep telefonuna 300 YTL transfer edildiğini gördüm. Beklemede olan işlemi iptal ettim ve Cepbankı kapalı yaptım ve şubeden çıktım. Temsilciye de telden almış olduğum alogaranti ile tanımlanan menüden tekrar bağlandım. Kendisi işlemleri gördü 300 YTL haricinde gündüz 14 te kredi kartımdan 700 YTL nakit avans çekilmiş olduğunu bunun kendi vadesiz hesabıma aktarıldığını buradan ayrı olarak 200 YTL çekilerek cep transfer işleminin başlatıldığını söyledi ve bana acilen bu alogaranti şifresi ile şubeye bağlanıp o meblağı kurtarmamı söyledi. Şubeye girmeye çalıştığımda ilk menünün bile geçmediğini gördüm, kendisi şubeyi resetledi ve parola parolası ile girmemi söyledi. Bu sefer ilk menüyü geçti fakat alogaranti şifresini kabul etmedi. Bu arada cep telefonuma sürekli garantiden şifreniz tekrar tanımlanmıştır mesajları geliyordu yani biri o anda sürekli şifremi değiştiriyordu. Temsilci bana acele davranmamı ve tekrar denememi söyledi. Defalarca denedim ve sonuç aynıydı. Sonunda yapacak bişey olmadığını ve herşeyi iptal etmesi gerektiğini söyledi ve kredi kartını, alogarantiyi ve internet şubesini iptal etti. 200 YTL yi ne yapacağımı söylediğinde aldığım yanıt üstüne su içten farksızdı. Böyle saçma bir uygulamayı garanti gibi bir bankanın başlattığına gerçekten inanamıyorum. Ki karşıdaki kişinin ne kartı ne de hesabı olmasına gerek bile yok. Bankamatikten gidip çekecek yani. Bana bankamatik kartım olup olmadığımı sordu ve yok dedim çünkü şube üzerinden hesap açtığım için buna gerek yoktu. Dolayısıyla hiçbir şey yapamazsınız ve istiyorsanız savcılığa başvurun dedi. İnanamadım. Bu parayı ben dahi göndermiş olsam herhangi bir problem olasılığı düşünülerek müşteri hattından bu işlem iptal edilebilmeli ya! Ayrıca gelen mesajda ne bir onay ne de başka bişey var sadece gönderildi bilgisi. Bu işlemi benim yapmadığım durumu olamaz mı? Tonla hacker var ve bunlar aşikar! Bi de en hızlı ve güvenli internet şubesiyiz diye övünüyorsunuz. Hikaye bunlar. Ben kendi çabamla diğer 300 YTL yi kurtardım, herşeyi iptal ettirdim, şubede kayıtlı olan diğer kredi kartlarım için tek tek internet ve mail order işlemlerine kapatma talimatı vererek kapattırdım ve tek tek bunlarla ilgili işlem varmı diye araştırdım. Allah’tan yok! Bu arada bu numarayı aradığımda karşı taraf sürekli meşgule düşürdü ve en son cebi kapadı. Ben de kendisiyle uğraşacağımı söylediğim bir sms gönderdim. 1 saat sonra (04.01 de) bana bu şahıstan şu sms geldi:

“Bak affediyorum. Bir mesaj daha gelirse bana donuna kadar almayan Oktay şerefsizdir. herşeyin tüm bilgilerin var elimde; bi kurşunun topu 500 bin lira! 100 milyonada o emaneti zamanında yerine ulaştıracak tonla kanı bozuk var!”

Bu ne demek ya! Nerede yaşıyoruz biz? Eşim kriz geçirdi. Dün gece uyumadım hiç. Sabah direk Haznedar Garantiye gittim ve vadesiz hesapta olan 504 YTL yi çektim. Gece uyuyor olsaydım veya atik davranmasaydım bütün limitim tüketilecekti. Zaten bu işi neden gece yaptıkları belli. Herkes uyurken!

Bakın guncelleme@garanti.com.tr adresli mail piyasada tonla dolaşıyor. Bana da geldi. Bildiğim halde bütün bilgilerim ele geçirildi. Bu mail Ek’te inceleyin. Garantiye ait tüm bilgiler kullanılmış. Siz böyle bir banka olarak garanti.com.tr uzantılı adresleri nasıl olur da sürekli araştırmaz veya buna engel koymazsınız, olamaz bu ya!

Eğer bu olay çözülmez, benim içine düştüğüm mağduriyetim halledilmez ve bu CepBank uygulaması kaldırılmaz veya düzeltilmezse bu şerefsizlerden sonra uğraşacağım 2. taraf Garanti olacaktır ve sonuna kadar! Bu maili de güvenli olduğunu bildiğim google mailimden gönderdim mecburen.

Garanti Bankası Mağduru – 2

Temmuz 8, 2007

GARANTİ BANKASI Soyguna Engel Olamadı

Melek Özaslan 08 Mart 2005 05.03.2005 tarihinde bilgim dışında internet şubesi hesaplarımda hareketler olmuştur. Olayların gelişmesi aşağıdaki şekildedir; 05.03.2005 tarihinde Garanti Bankası’ndan 0555 301 XX XX no’lu cep telefonuma 16:30’da “müşteri numaranız 9115076, internet şubesi şifreniz ve parolanız tanımlanmıştır. Sorularınız için 4440333 alo garanti” diye mesaj geldi. Ardından yine Garanti’den 16:33’te “CepBank’ ınız tanımlanmıştır. İşlem yapmaya hemen başlayabilirsiniz. Garanti Bankası” mesaj geldi. Bu mesajın üzerine hemen internet bankacılığına girmeye çalıştım ve giremedim. Hemen 444 0 333’ü aradım ama ulaşamadım. Şirket için kullandığımız 4440339 no’lu provizyon servisinde kayıp çalıntıya bağlamalarını istedim ve bağladılar. Olayı anlatırken tekrar bir mesaj daha geldi 16:37’de 3333’ten “5356090934 no’lu cep telefonuna CepBank ile 100 YTL gönderildi. 7 gün içinde Paramatik’lerden kartsız çekebilir. İşlem referansınız 0516334. Bu mesajı aynen müşteri hizmetlerindeki kişiye ilettim ve “bu paranın çekilmesine müsaade etmeyin. Hesaplarımı ve kredi kartlarımı hemen kapatıyorum” dedim. Bunun üzerine yetkili kişi beni beklemeye aldı, bu bekleme süresi yaklaşık 10 dakika sürdü. Daha sonra bana müşteri hizmetleri cep telefonunuzdan iptal_0516334 yazıp 3333 gönderin denildi. Hemen mesajı gönderdim. Ama işlem gerçekleştirildiği için iptal işlemi yapılamaz diye 3333’ten mesaj geldi. Aynı gün içinde merkez ile HMH ile görüşmelerim oldu son olarak bugün (Pazartesi) sabah Işıklar şubesine gidip 5 Mart günü yapılan işlemler ile ilgili bilgiler aldım. Bu bilgilere göre 05.03 günü ve yaklaşık aynı dakikalarda benim yapmadığım; 1- Kredi kartından hesabıma 89 YTL nakit avans aktarımı olmuş. 2- Hesabımdan 5356090934 no’lu telefona cepbank ile 100 YTL gönderilmiş ve bu 100 YTL aynı dakikalarda çekilmiş. 3- 5356090934 no’lu cep telefonuna 21,50 YTL’lik kontör gönderilmiş.

Bu 3 işlemi ben Melek Özaslan olarak şahsen yapmadım, yapılmasına da engel olmaya çalıştım. Ancak banka işlem yoğunluğundan ve merkeze ulaşmama rağmen merkezin yetersizliğinden, engel olamadım. Bu yazıyı Garanti Bankası’na geçtikten sonra Garanti Bankası beni aradı ve benim savcılığa başvurmam gerektiğini söyledi. Bu konuda bankanın kendi araştırma yapması gerektiğini düşünüyorum.

Bana gelen mesajlar “Garanti Bankası” görünümünde geliyor. Bankaya bunu söylediğimde “biz Garanti Bankası olarak böyle bir mesaj göndermedik” deniyor. Mesajlar telefonumda kayıtlı. Ve bu şikayet hırsızın izini bulmama neden oldu. Zeynep Çömlekçi hakkında İzmirden bir ihbar gelmişti…verilen cep numarası da şebekeye aitti. İzi takip ettiğimde bir kolunun İstanbul’ da bir kolunun İzmir’ de Adana’ da ve Ankara’ da olduğunu fark ettim.. Hemen ilgili sigorta şirketinin personel müdürü ile temasa geçtim…Kadıncağız sağolsun bilgileri teyid etti ve bana Savcılık veya Emniyet kanalı ile bu bilgileri vereceğini söyledi..isim benzerliği olabileceğini ima etti..bende teşekkür ettim..ve olayın asıl zanlısının mail adresine sürekli mesaj attım..hep kaçamak yanıt verdi..üstelik işyerindeki telefonundan aradım..en vurucu olay burada oldu..

Santraldeki bayan sizi Mustafa Bey yok Zeynep hanıma bağlıyorum dedi ki benim jeton hemen düştü..benim hesabımdan kontör alınan bayanın adı da Zeynepti..oda kaçamak konuşunca şüphelerimde haklı olduğumu anladım..bunlar bir şebekeydi..son durumda her nekadar savcılığa başvurumdan bir sonuç alamamış olsam da..ancak banka beni başıma gelen olayları email ile duyurmamdan ötürü bankalar kanununa muhalefet etmekten savcılığa vermiş..onun savunmasını hazırlıyorum, bu konuda :

1- Topluca bir hukuk kurumu ile birlikte anlaşarak banka aleyhine dava açmalıyız

2- Tüketici koruma dernekleri ile sesimizi duyurmalıyız

3- BDDK ve TBMM den maalesef ettiğim müracaatlardan bir sonuç alamadım..BDDK bankayı savunan bankanın görüşünü yansıtan bir yazı yazdı o kadar

4- Kredi kartı kullanımının önüne geçmek bankalar için en ağır cezadır ve uyarıdır..Öncelikle bu konuda herkes gönüllü olarak çalışmalı ve kamuoyunu bilinçlendirmelidir ki bankanın beni savcılığa vermesinin en büyük nedeni de kredi kartı kullanımının tüketici aleyhine olan maddelerinin düzeltilmesini istememdir.

Önerilerinizi bekliyorum Saygılarımla

Ali İhsan Tükenmez
Email: tukenmez@tpao.gov.tr
Cep: 535 4097653

Garanti Bankası Mağduru – 1

Temmuz 8, 2007

Ali İhsan Tükenmez

Sevgili arkadaşlar ben bir çok mail grubunun moderatörüyüm veya üyesiyim bu olayı Milletin Meclisi,Türkiye İnternet topluluğu ve Turkey high tech e-mail gruplarında duyurdum.. Olayın Detayı aşağıdadır..: 5549 6008 8185 1012 nolu Bonus kredi kartını yaklaşık olarak 2000 yılından bu yana alışverişlerde ve sıkıştığımda ATM’lerden nakit çekmek suretiyle kullanmaktayım. Maaşımı başka bankadan aldığım için kredi kartıma ait internet şubesini de sadece kart harcamalarımı ve ekstre bilgilerini izlemek ve kontrol etmek amacıyla kullanmaktayım..İnternet şubesi ile ilgili olarak cep bankacılığı ve internet havalesi yapılması konularında bankaya asla yetki vermedim. Bu güne kadar bu hesapla ilgili olarak internet üzerinden her hangi bir internet havalesi veya cep bankacılığı işlemi tarafımca gerçekleştirilmemiştir. Kredi kartını kullanıma kapatmak amacıyla 08.03.2005 tarihinde kredi kartı hesabıma …. nolu bankomat hesabımdan 1400 ytl havale yaptım…Amacım son ekstreninde gelmesinden sonra güvenlik açısından zaafı bulunan kredi kartını iptal ettirmekti. Bu arada netten hesabımı izleme fırsatım olmadı..aniden çalıştığım kurum (TPAO) tarafından görevlendirilerek, 16.Mart.2005 tarihinde gece otobüsle WİN fuarına katılmak üzere İstanbul’a hareket ettim. 22 Mart 2005 tarihinde de Kocaeli Üniversitesi tarafından düzenlenen Deprem sempozyumuna katılmak üzere İzmite geçtim..Deprem Sempozyumunu izlerken 24.03.2005 günü saat 10:30 sularında cep telefonumdan (535 4097653) arandım..Arayan Garanti Bankası Ankara Bulvar şubesinden bir bayandı..Bana kredi kartımın şifresinin çözülerek 1300 ytl çekildiğini haber verdi ve haberim olup olmadığını sordu.. Bende kendisinden ne yapmam gerektiğini sordum.. Sağolsun yol gösterdi Bankanın Teftiş Ünitesi tarafından olayın izlendiğini ve fark edildiğini, gerekli itirazın tarafımca yapılması gerektiğini ayrıca en yakın Garanti bankası Şubesine uğrayarak itiraz etmem gerektiğini bildirdi..bende kendisine teşekkür ettim..ve sempozyumu yarım bırakarak kaldığım otelden kent merkezine gittim. İzmit şubesine uğradım. İtiraz başvurusunu yazılı olarak yaptım ve sözkonusu kişiler hakkında hukuki işlemlerin yapılmasında özellikle dilekçemde belirttim. Şubedeki bayan tarafından hesap hareketlerini izleme listesi verildiğinde tam bir şok yaşadım. Hırsızlığın başlangıç tarihi 11.03.2005 olarak gözüküyordu ve olay bankanın teftiş birimi tarafından izlendiği ve farkedildiği halde 13 gün sonra bana bildiriliyordu. O arada tekrar cep telefonumdan Ankara’ dan Bulvar Şubesinde arandım ve banka yetkilisi bayan tarafından kredi kartımın kullanıma kapatılması gerektiği uyarıldı bende ona onay verdim ve bana ve eşime ait kartlar kullanıma kapatıldı ki otele olan ödememi, kredi kartım olmadığı için nakit olarak gerçekleştirdim. Görevim gereği 24.03.2005′ de tekrar İstanbul’ a döndüm ve 27 Martta da Ankara ya geldim.Olayın şokunu atlatarak, 28.03.2005 pazartesi günü Bankanın Teftiş birimini işyerimdeki resmi hattan aradım. Karşıma çıkan şahısla görüştüm ve ikinci şoku yaşadım. Görevli şahıs söz konusu olayı savcılığa benim bildirmem gerektiğini, Bankalarının hiçbir sorumluluğu kabul etmediğini bildirdi..Bende kendisine bankalarının müşterilerini hırsızlarla baş başa bıraktığını ve müşterisini mağdur ettiğini hatırlattım. Bunun üzerine aynı gün Bankanın Genel Müdürlüğüne, Haklı Müşteri Hattına ve Ankara Bulvar Şubesine itiraz dilekçemi işyerinden 28.03.2005 tarihli olarak faxladım. İtiraz dilekçemde toplam 3244 ytl tutan internet işlemine itiraz ettiğimi belirttim, özellikle sözkonusu havaleleri ve işlemleri gerçekleştiren kişi veya kişilerin detay bilgilerinin tarafıma yazılı olarak verilmesini ve ilgili kişiler hakkında savcılığa suç duyurusunda bulunulmasını talep ettim.Bu güne kadar maalesef taleplerime yazılı bir yanıt alamadım..Sadece 29.mart.2005 tarihinde cep telefonumdan Bankanın Haklı Müşteri hattında görevli olduğunu belirten bir bayan tarafından hırsızın hesaba girdiği ip noları tarih bilgileri ile bana iletildi. Bu bilgilerin de yetersiz olduğunu da Türk Telekom Bilişim Ağları Dairesindeki yetkili arkdaşlarımla yaptığım görüşme sonucunda anladım..Söz konusu tarih bilgisiyle birlikte saat ve dakika bilgisinin de verilmesi gerektiği şeklinde uyarıldım. Sonuçda hırsızlığı yapan şahısların izine netteki şikayetimvar.com sitesinde Garanti bankası ile ilgili şikyetleri tek tek incelerken rastladım..

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.